onsdag 5. august 2009

Blogging, twitring og facebook




Hei.


Jeg har etter et par års aktiv bruk av facebook og noen måneder på Twitter bestemt meg for at en blog er det som mangler i min nettkommunikasjon.




Bloggen vil være mine personlige refleksjoner om utviklingen i politikken, sett med mitt ståsted som Høyre-representant på Stortinget. Jeg representerer Drammen og Buskerud, noe bloggen selvsagt vil reflektere.




Det er litt over en måned igjen til valget. Et valg somblir ekstra spennende her i Buskerud. Høyre manglet 619 stemmer på å beholde to mandater i Buskerud i 2005, de stemmene skal på plass. Sosialistene fikk 6 mandater og de borgerlige 3 mandater ved forrige valg, dette flertallet skal snus, får vi et borgerlig flertall i Buskerud, er jeg overbevist om at det blir et nytt flertall på Stortinget, og dermed en ny regjering.




Jeg vil rapportere på bloggen fra mine møter med partifeller, motstandere, velgere, bedrifter og organisasjoner, og jeg vil reflektere over utviklingen i norsk politikk.




Nå gleder jeg meg til at valgkampen tar skikkelig av, det blir en hektisk måned med møter, dørbank, debatter og møte med mange interessante folk!




Buskerud er et fantastisk fylke, men med svak fylkesidentitet, derfor er det viktig å tenke på at Hallingskarvet og Holmsbu, Hønefoss og Hvittingfoss er innen samme fylke!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar